Bestellen

Alle winkeliers hebben een eigen ‘etalage’ waar ze hun producten laten zien. Helemaal onderaan de pagina met producten kun je je keuze kenbaar maken door de vakjes aan te vinken van het betreffende artikel, maat, kleur, etc. Ook vul je hier je adresgegevens en telefoonnummer in. De betreffende winkelier krijgt dan automatisch een e-mail van je bestelling.

 

Betalen

Vervolgens krijg je van de winkel een e-mail ter bevestiging van je bestelling én een betaalverzoek via WhatsApp. Nadat we je betaling hebben ontvangen, maken we je bestelling met de grootst mogelijke zorg klaar voor verzending.

 

Bezorgen/afhalen

Je bestelling wordt gratis, binnen 1-2 dagen thuisbezorgd. Je kunt je bestelling eventueel ook afhalen in de winkel. We zorgen er dan voor dat het bij de deur klaarstaat met je naam erop en dat je zo weer weg kan.

 

TIP... Verjaardagscadeau

Verjaardagen kunnen we de komende tijd helaas nog maar beperkt vieren. Hoe leuk is het dan om een cadeautje bij de jarige thuis te laten bezorgen. Of gewoon een presentje weggeven om iemand een hart onder de riem te steken. Geef het aan op het formulier en wij pakken het als cadeau in en sturen het op.

 

Ruilen

Maat niet goed? Om de kosten voor iedereen zo laag mogelijk te houden, laat je de winkel binnen vijf dagen weten in welke maat je wilt ruilen. De volgende dag staat het dan bij de deur klaar en kun je het gewoon omwisselen. Uiteraard ontvangen we het te ruilen item in originele staat en met labels van je retour. Is het door omstandigheden niet mogelijk om het in de winkel om te ruilen, dan kun je het retour zenden naar de winkel. Wij sturen daarna weer de juiste maat op.

 

Retour

Een retourzending kun je als reply kenbaar maken op de bevestigings e-mail die je van de winkel hebt gekregen. De winkel betaalt het bedrag aan je terug. Het item kun je binnen vijf dagen (ongedragen en met labels) per post terugsturen of langsbrengen in de winkel.

 

Wij wensen je veel shopplezier in onze online-winkels!

 

De Brielse winkeliers